Χρήσιμα

Βρείτε εδώ Συχνές Ερωτήσεις και της απαντήσεις τους για τις Υπηρεσίες Μεταφοράς.

Αν υπάρχουν ερωτήσεις που δεν έχουν απαντηθεί, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@transferservices.gr και θα σας απαντήσουμε άμεσα . Ευχαριστούμε.

1. Πριν Ταξιδέψετε

Το μέγεθος της ομάδας μου έχει αλλάξει, μπορώ να επιλέξω ένα άλλο όχημα;

Εάν έχει αλλάξει το μέγεθος της ομάδας σας, θα πρέπει να μας ενημερώσετε για να αλλάξετε τον τύπο του οχήματος, την τιμή των οχημάτων (κοινόχρηστο ή ιδιωτικό).

Τι θα συμβεί αν δεν μπορώ να εντοπίσω τον οδηγό μου;

Εάν δεν μπορείτε να εντοπίσετε τον οδηγό της μεταφοράς σας, μπορείτε να τον καλέσετε στο κινητό του ή στο γραφείο μας στο  +302721090900 ή μέσω email στο info@transferservices.gr

Πού θα συναντήσω τον οδηγό όταν φτάσω;

Ο οδηγός σας θα έρθει να σας παραλάβει στον επιθυμητό προορισμό σας. Εάν η μεταφορά σας ξεκινά στο αεροδρόμιο, ο οδηγός σας θα σας περιμένει στην έξοδο check-out κρατώντας μια ετικέτα με το όνομά σας σε αυτή.

Τι αποσκευές θα δικαιούμαι να έχω;

Κάθε επιβάτης μπορεί να μεταφέρει δωρεάν τις παρακάτω αποσκευές ανά όχημα:

1) Για τα ταξί -Αυτοκίνητα VIP (max 4 επιβάτες) 1 αποσκευή των 15-30 kg, 1-2 μικρές τσάντες χειρός)
2) Για μίνι βαν (max 8 επιβάτες) 1 αποσκευή των 15-30 kg, 1-2 μικρές τσάντες χειρός.
3) Για μίνι βαν (max 22 επιβάτες), 1 αποσκευή των 15-30 kg, 1-2 μικρές τσάντες χειρός.
4) Για τα λεωφορεία (max 53 επιβάτες), 1 αποσκευή των 15-30 kg, 1-2 μικρές τσάντες χειρός.

Σε περίπτωση που έχετε περισσότερες αποσκευές από τις ως άνω επιτρεπόμενες, τότε θα πρέπει να ελέγξετε τα ειδικά στοιχεία κατά τη διάρκεια της κράτησής σας για τις χρεώσεις και να δηλώσετε όλες τις αποσκευές-αντικείμενα, προκειμένου να μας βοηθήσει για την καλύτερη τοποθέτηση τους στο όχημα.

2.Διαδικασία Κράτησης

Μπορώ να κάνω κράτηση με την πιστωτική κάρτα κάποιου άλλου;

Εάν δεν έχετε πιστωτική κάρτα, μπορείτε να καθορίσετε μια διαφορετική κάρτα με την άδεια του προσώπου του οποίου το όνομα θα πληκτρολογήσετε ως το όνομα του ιδιοκτήτη.

Ο αριθμός της πιστωτικής μου κάρτας είναι σωστός, αλλά απορρίφθηκε. Γιατί:

Υπάρχουν πολλές πιθανότητες για τους οποίους απορρίφθηκε η κάρτα σας:

– Ημερομηνία λήξης της κάρτας έχει οριστεί πριν από την ημερομηνία της κράτησης
– Έχετε φτάσει το πιστωτικό σας όριο

Έχω επιπλέον επιβαρύνσεις στην περίπτωση που ο οδηγός πρέπει να με περιμένει, λόγω καθυστέρησης της πτήσης;

Σε περίπτωση που η πτήση σας καθυστερήσει, ο οδηγός θα πρέπει να γνωρίζει το νέο πρόγραμμα και θα σας περιμένει όπως αναφέρθηκε προηγουμένως. Δεν χρεώνουμε επιπλέον την αναμονή του οδηγού σε αυτή την περίπτωση.

Τι θα συμβεί αν η πτήση μου έχει καθυστέρηση;

Ο οδηγός σας ανά πάσα στιγμή θα ενημερώνεται σχετικά με τα στοιχεία της πτήσης σας και θα σας παραλάβει στη νέα ώρα. Εαν η καθυστέρηση είναι μεγαλύτερη από 2 ώρες, τότε θα σας χρεωθεί κάθε επιπλέον ώρα ανά όχημα μετά τις πρώτες 2 ώρες της καθυστέρησης. Η πληρωμή μπορεί να γίνεται επί τόπου απευθείας στον οδηγό. Μπορείτε να δείτε το επιπλέον κόστος στην ιστοσελίδα μας, στα επιπλέον στοιχεία κατά τη διάρκεια της κράτησης σας.

Γιατί είναι καλύτερα να κλείσετε ένα προ-κρατημένη μεταφορά από ένα κανονικό ταξί;

Η Transfer Services προσφέρει μεταφορές υπό σταθερή τιμή, ώστε να γνωρίζετε τα έξοδά σας εκ των προτέρων, και η τιμή δεν εξαρτάται από τις συνθήκες της διαδρομής ή την κίνηση. Εκτός από την βολικότητα και τις σταθερές τιμές, με την Transfer Services δεν χάνετε χρόνο ψάχνοντας για μεταφορά.

Τι είδος οχήματος μπορώ να επιλέξω;

Μπορείτε να επιλέξετε ένα κανονικό ή πολυτελές αυτοκίνητο VIP ή ταξί (4 άτομα), minivan (8 άτομα), minibus (20-22 άτομα), λεωφορείο (32 άτομα) ή το λεωφορείο 2 (50-53 άτομα).

Πρέπει όλες οι κρατήσεις πρέπει να γίνονται εκ των προτέρων;

Σας συνιστούμε να κάνετε κράτηση εκ των προτέρων. Μόλις η κράτησή σας έχει γίνει ένα όχημα κρατείται και σας εγγυόμαστε τη διαθεσιμότητα. Οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής ωστόσο, μπορούν να πραγματοποιηθούν εάν είναι διαθέσιμο το όχημα ή υπάρχει διαθέσιμος χώρος στην κοινή μεταφορά.

Πόσο θα διαρκέσει η μεταφορά;

Οι χρόνοι που αναφέρονται είναι οι συνήθεις χρόνοι διαδρομής σε μια κανονική ημέρα. Οι χρόνοι αυτοί μπορεί να μεταβάλλονται ελαφρώς κατά την υψηλή τουριστική περίοδο, που υπάρχει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα ή οδικά έργα που επηρεάζουν την απευθείας διαδρομή του ταξιδιού. Θα ειδοποιηθείτε εάν υπάρχει οποιαδήποτε προβλεπόμενη καθυστέρηση στη διαδρομή σας.

Μπορώ να κάνω κράτηση μεταφοράς με περισσότερες από μία στάσεις;

Η Transfer services δεν σας προσφέρει μόνο υπηρεσίες μεταφοράς, αλλά και εκδρομές και περιηγήσεις σε όλη την Ελλάδα. Οι εκδρομές μπορούν να οργανωθούν με μόνο με έναν οδηγό ή έναν ξεναγό. Οι εκδρομές μπορεί επίσης να είναι προκαθορισμένες ή διαμορφωμένες ανάλογα με τις δικές σας προτιμήσεις.

Δεν μπορώ να βρω μια διαδρομή που θέλω να κάνω κράτηση. Τι να κάνω?

Αν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με τη μεταφορά σας που δεν είναι αναγράφεται στο site μας, τότε μπορείτε απλά να έρθετε σε επαφή μαζί μας και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν σχετικά με την τιμή και άλλες περισσότερες διευκρινίσεις.

Τι πληροφορίες χρειάζομαι για να κάνω κράτηση;

Θα πρέπει να δώσετε στο σύστημα μας την “Ημέρα και ώρα αναχώρησης, την τοποθεσία παραλαβής, την τοποθεσία άφιξης, τον αριθμό των επιβατών, τις λεπτομέρειες της άφιξης και της αναχώρησής σας, τα προσωπικά σας στοιχεία, όπως αναφέρονται στην ιστοσελίδα, και τα οικονομικά στοιχεία.

Πώς μπορώ να κάνω μια κράτηση στην ιστοσελίδα σας;

Μπορείτε να ολοκληρώσετε την κράτησή σας on-line χρησιμοποιώντας την εμφανιζόμενη φόρμα κράτησης στην ιστοσελίδα Transferservices. Απλά επιλέξτε την ημερομηνία, τα σημεία εκκίνησηςτερματισμού σας και ακολουθήστε το σύνδεσμο. Ο σύνδεσμος θα σας δείξει τον τύπο των οχημάτων και τις τιμές της μεταφοράς με την απλή μετάβαση και την τιμή για ένα ταξίδι μετ ‘επιστροφής.

Αν ο προορισμός σας δεν περιλαμβάνεται στη λίστα μπορούμε να σας στείλουμε μια προσαρμοσμένη διαδρομή και πλήρεις οδηγίες εαν θέλετε να κάνετε κράτηση.

3.Επιβεβαίωση Κράτησης

Τι είδους ασφάλιση μπορώ να έχετε κατά τη διάρκεια της μεταφοράς;

Τόσο εσείς όσο και οι αποσκευές σας είναι ασφαλισμένα κατά την μεταφορά σας με την Transfer Services, αλλά σας συνιστούμε να έχετε μία επιπλέον ασφάλιση για ολόκληρο το ταξίδι.

Τι θα συμβεί εάν χάσω το κουπόνι μου;

Σε περίπτωση που χάσετε το κουπόνι σας, απλά επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών της Transfer Services στο Τηλέφωνο: + 302721090900 ή στο e-mail : info@transferservices.gr και θα σας παρέχουμε ένα άλλο.

Τελείωσα την κράτησή μου, αλλά δεν έχω λάβει την επιβεβαίωση, τι πρέπει να κάνω;

Μόλις έχετε εισάγει όλα τα στοιχεία που απαιτούνται για την υποβολή της κράτησης, το αίτημά σας είναι σε επεξεργασία και η επεξεργασία του αιτήματος σας μπορεί να διαρκέσει έως και 24 ώρες. Οι κρατήσεις επιβεβαιώνονται μόνο αφού λάβετε την επιβεβαίωση μέσω e-mail. Παρακαλώ εισάγετε τη διεύθυνση e-mail σας προσεκτικά, ώστε να μπορείτε να λάβετε την επιβεβαίωση. Εάν δεν λάβετε την επιβεβαίωση σας, εξετάστε το φάκελο Ανεπιθύμητα (Spam), και εαν ακόμα δεν υπάρχει, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος ότι η κράτησή μου έχει επιβεβαιωθεί;

Κατά την κράτηση θα λάβετε ένα μήνυμα ότι η κράτησή σας είναι υπό επεξεργασία και μετά την ολοκλήρωση της επεξεργασίας, θα λάβετε μια ειδοποίηση σχετικά με την κατάσταση της κράτησής σας. Η επεξεργασία μπορεί να διαρκέσει το μέγιστο 24 ώρες. Οι κρατήσεις επιβεβαιώνονται μόνο αφού λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης για την παρεχόμενη υπηρεσία της μεταφοράς σας με κοινόχρηστο ή ιδιωτικό όχημα!!

4.Πληρωμή Μεταφοράς

Χρειάζομαι μια απόδειξη για το ταξίδι μου, πότε μπορώ να πάρω απόδειξη;

Αν προ-πληρώσετε με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα μπορούμε να σας στείλουμε μια απόδειξη και τιμολόγιο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Το κόμιστρο μου συμπεριλαμβάνει φιλοδώρημα;

Όχι. Το φιλοδώρημα είναι στη διακριτική σας ευχέρεια και εξαρτάται τελείως από εσάς.

Ποιες είναι οι συστάσεις του οδηγού μου;

Οι οδηγοί της Transfer Services είναι επαγγελματίες με μακροχρόνια εμπειρία στον τομέα των υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών και θα είναι προετοιμασμένοι για τη μεταφορά σας με ένα καθορισμένο δρομολόγιο.

Πώς μπορώ να πληρώσω για την μεταφορά μου;

Όλες οι πιστωτικές κάρτες, PayPal, οι τραπεζικές μεταφορές γίνονται δεκτές. Μπορείτε να πληρώσετε ολόκληρο το ποσό πριν από την άφιξή σας ή να χρεωθείτε το 40% του συνολικού ποσού της τιμής μεταφοράς κατά την ημέρα της κράτησης και το ποσό να χρεωθεί από την πιστωτική σας κάρτας, ενώ το υπόλοιπο ποσό (60% ) θα πληρωθεί με μετρητά στον οδηγό.

Είναι οι τιμές μεταφοράς ανά άτομο ή ανά όχημα;

Οι τιμές μεταβίβασης είναι πάντα ανά ιδιωτικό όχημα, αν θέλετε να το μισθώσετε και ανά άτομο, αν θέλετε να το μοιραστείτε με άλλους επιβάτες, και ο τύπος του οχήματος καθορίζεται από τον αριθμό των επιβατών.

Σε περίπτωση χρησιμοποίησης του οχήματος από κοινού, υπάρχει ένα ελάχιστο όριο αριθμού επιβατών ανά όχημα ως εξής:
1) Για τα ταξί – αυτοκίνητα VIP (min 3 επιβάτες).
2) Για μίνι βαν (min 6 επιβάτες).
3) Για μίνι βαν (min 15 επιβάτες).
4) Για τα λεωφορεία (min 35 επιβάτες).

Σε περίπτωση μικρότερης συμμετοχής σε μία συγκεκριμένη κράτηση και μεταφορά η «Transfer Services» έχει το δικαίωμα να αλλάξει ή να ακυρώσει την κράτηση του επιβάτη με γραπτή ειδοποίηση ή με e-mail, προσφέροντας μια ιδανική λύση για τον επιβάτη.

Τι περιλαμβάνεται στην τιμή;

Μια τιμή μίας διαδρομής θα περιλαμβάνει ένα μεμονωμένο ταξίδι από το σημείο άφιξής σας στον προορισμό σας ανά ιδιωτικό ή μοιραζόμενο όχημα.

Είναι η πιστωτική μου κάρτα ασφαλής κατά την κράτηση;

Τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας παρέχουν εγγύηση της κράτησής σας, ή είναι απαραίτητα για την πληρωμή εκ των προτέρων, ανάλογα με τους όρους και τις προϋποθέσεις της επιλεγμένης μεταφοράς, όπως εκφράζονται στην προσφορά της μεταφοράς δίπλα στις τιμές μεταβίβασης, και στο πιστοποιητικό που θα λάβετε μετά την κράτηση. Για την προστασία των δεδομένων της πιστωτικής σας κάρτας χρησιμοποιούμε την τεχνολογία Secure Sockets Layer (SSL) και τα δεδομένα σας είναι απολύτως ασφαλής. Σε περίπτωση απάτης και κατάχρησης της πιστωτικής σας κάρτας από τρίτους, οι περισσότερες τράπεζες και εταιρείες πιστωτικών καρτών να φέρουν τον κίνδυνο και καλύπτουν όλα τα έξοδα που προκύπτουν από την κατάχρηση. Σύμφωνα με υψηλά πρότυπα ηθικής μας σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας. Δεσμευόμαστε ότι οι πληροφορίες όπως το όνομα, η διεύθυνση, η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και η πιστωτική κάρτα σας που απαιτούνται για την κράτηση δεν θα αποκαλυφθούν σε τρίτους χωρίς τη συγκατάθεσή σας.

Μπορώ να ολοκληρώσω την κράτησή μου χωρίς πιστωτική κάρτα;

Έχετε τη δυνατότητα να πληρώσετε μέσω μεταφορών από ξένο νόμισμα κατά την κράτηση αν επιλέξετε αυτή την επιλογή. Μετά την κράτηση, οι διαχειριστές μας θα σας στείλουν μια προσφορά. Ανάλογα με τη χώρα και την τράπεζα με την οποία κάνετε την πληρωμή σας, η μεταφορά αυτών των κεφαλαίων μπορεί να διαρκέσει έως και μία εβδομάδα. Είναι ζωτικής σημασίας να στείλετε μέσω φαξ ή e-mail την τραπεζική επιβεβαίωση της πληρωμής, διότι διαφορετικά δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την κράτησή σας.

Πότε και σε ποιον μπορώ να πληρώσω για την μεταφορά;

Η πληρωμή της μεταφοράς εξαρτάται από τις συνθήκες που αναφέρονται κατά την κράτηση. Η καθιερωμένη πολιτική είναι ότι θα χρεωθεί το 40% από το λογαριασμό σας και το υπόλοιπο θα καταβάλλεται στον οδηγό.

5.Αλλαγή-Ακύρωση Κράτησης

Πότε μπορώ να είμαι σίγουρος ότι η κράτησή μου έχει ακυρωθεί με επιτυχία;

Μετά την αίτηση ακύρωσης θα λάβετε επιβεβαίωση της ακύρωσης μέσω e-mail. Σε περίπτωση που δεν λάβετε επιβεβαίωση της ακύρωσης έγκαιρα, ελέγξτε το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας.

Μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου;

Αν θέλετε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε μια κράτηση, παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες που έχετε λάβει στην επιβεβαίωση μέσω e-mail. Λάβετε υπόψη ότι, σύμφωνα με την περίοδο προειδοποίησης, μπορεί να χρεωθεί ένα μέρος ή το συνολικό ποσό της κράτησης. Σας προτείνουμε να διαβάσετε προσεκτικά την πολιτική ακύρωσης κατά την κράτηση.

6.Επιπρόσθετες Υπηρεσίες

Δεν μπορώ να βρω απάντηση στις ερωτήσεις μου, τι πρέπει να κάνω;

Εάν δεν μπορείτε να βρείτε απάντηση στην ερώτησή σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών στην Transfer Services στο: +302721090900 και στο e-mail: info@transferservices.gr

Μπορώ να μεταφέρω κατοικίδια ζώα στο όχημα μεταφοράς;

Είναι δυνατόν να παρέχουμε τη μεταφορά των κατοικίδιων ζώων, αλλά μόνο εάν έχουν τοποθετηθεί σωστά στα ταξιδιωτικά κουτιά τους και να τοποθετηθούν στο τμήμα αποσκευών του οχήματος.

Είναι η μεταφορά απευθείας ή σταματάμε στην πορεία;

Οι υπηρεσίες μεταφοράς λειτουργούν από πόρτα σε πόρτα οδηγώντας σας απευθείας στον επιθυμητό προορισμό σας, εκτός εάν έχει κανονιστεί διαφορετικά.

Επιτρέπεται το κάπνισμα εντός του οχήματος κατά τη μεταφορά;

Όχι, δεν επιτρέπεται το κάπνισμα στο όχημα κατά τη διάρκεια της μεταφοράς.

Μπορώ να μην κάνω κράτηση μόνο μια μεταφορά, αλλά και μια περιήγηση με την Transfer Services;

Η Transfer Services σας προσφέρει όχι μόνο υπηρεσίες μεταφοράς, αλλά και εκδρομές και περιηγήσεις σε όλη την Ελλάδα. Οι εκδρομές μπορούν να οργανωθούν με μόνο με έναν οδηγό ή έναν ξεναγό. Οι περιηγήσεις μπορεί επίσης να είναι είτε καθορισμένες ή σχεδιασμένες ανάλογα με τις προτιμήσεις σας.

Παρέχετε μεταφορά για άτομα με ειδικές ανάγκες;

Όχι, εμείς δεν παρέχουμε υπηρεσίες μεταφοράς για άτομα με ειδικές ανάγκες, αλλά βεβαιωθείτε ότι έχετε να μας ενημερώσετε εγκαίρως, ώστε να βρεθεί μια λύση.

Τι γίνεται αν η μεταφορά μου περιλαμβάνει ένα παιδί ή παιδιά;

Παιδιά μέχρι 12 ετών δεν επιτρέπεται να ταξιδεύουν χωρίς τους γονείς τους. Παιδιά ηλικίας μεταξύ 12-18 ετών πρέπει να έχουν δήλωση έγκρισης από τους γονείς τους. Εάν η μεταφορά σας απαιτεί  βρεφικό / παιδικό κάθισμα, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε στο σύστημα κρατήσεων μας.

Θα χρεωθώ επιπλέον εαν έχω πολλές αποσκευές;

Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση στις αποσκευές των επιβατών και ο οδηγός θα βοηθήσει με την τοποθέτηση τους στο όχημα. Κάθε επιβάτης μπορεί να μεταφέρει δωρεάν τις παρακάτω αποσκευές ανά όχημα:

1) Για τα ταξίΑυτοκίνητα VIP (max 4 επιβάτες) 1 αποσκευή των 15-30 kg, 1-2 μικρές τσάντες χειρός.
2) Για μίνι βαν (max 8 επιβάτες) 1 αποσκευή των 15-30 kg, 1-2 μικρές τσάντες χειρός.
3) Για μίνι βαν (max 22 επιβάτες), 1 αποσκευή των 15-30 kg, 1-2 μικρές τσάντες χειρός.
4) Για τα λεωφορεία (max 53 επιβάτες), 1 αποσκευή των 15-30 kg, 1-2 μικρές τσάντες χειρός.

Σε περίπτωση που έχετε περισσότερες αποσκευές από τις επιτρεπόμενες, τότε θα πρέπει να ελέγξετε τα ειδικά στοιχεία κατά τη διάρκεια της κράτησής σας για τις χρεώσεις και να δηλώσετε όλες τις αποσκευές-αντικείμενα, προκειμένου να μας βοηθήσει για την καλύτερη τοποθέτηση τους στο όχημα.